happyfood&people

Happy Soup on Suomalainen menestysresepti 2023 -kilpailusta tuttu värikäs ja kotimainen keittoperhe. Keitot ovat myynnissä ruokakaupoissa kautta maan.

Pakkausmuotoilussa ja koko tuoteperheen konseptoinnissa on huomioitu tarinallisuus ja purkkien muuntautuvuus. Keittoperheen kehittäjä ja happyfood&people yrityksen perustaja Nanne nauttii itse siitä, kun hän saa tutkia erilaisia purkkeja ja pakkauksia ja hän toivoi, että myös Happy Soup purkeista löytyisi aina jotain kivaa luettavaa.

Suomalainen menestysresepti 2023 -kilpailun pakkausjaksossa Happy Soup pakkaus sai tuomareilta täydet 20 pistettä!

2023

Brändistrategia
Brändimuotoilu
Visuaalinen identiteetti
Pakkausmuotoilu

”Tästä tulee hirveen hyvä mieli”

– Sampo Päällysaho, SOK:n päivittäistavarakaupan johtaja

”Tismalleen oikea suunta”

”Hieno, erottuva pakkaus”

”Olet ainut tähän mennessä, joka on onnistunut kääntämään pakkauksen mediaksi”

”Erittäin hyvää ja älykästä ajattelua!”

– Jukka Kurttila, Finlaysonin luova johtaja


”Graafisesti kaunis”

”Erittäin hyvä idea tämä lanseerauspakkauksen ajattelumalli”

”Värit hyvät, design hyvä – hitin ainesta”

– Jyrki Sukula, Huippukokki